Idag hade jag och Christian oss en riktig heldag tillsammans! Vi lånade mamma och pappas bil och tog en tripp till Jönköping för att kolla in A6 och IKEA. Det var jättemysigt! Vi åkte iväg vid elva ungefär och hade inte ätit någon frukost. Jag föreslog att vi kanske kunde svänga in på Statoil och köpa nåt innan vi åkte men Christan var övertygad om att det fanns en Statoil-butik i Falköping så vi skulle vänta lite.
Fanns det nån tror ni??? NÄ! Så vi fick ta Shell istället. MOahahahaha...sånt tycker Mathilda är kul! Hehe.

På IKEA shoppade vi iallafall loss ordentligt! Köpte en ny lampa att ha i fönstret i sovrummet, tvättkorg, värmeljus, röda blockljus, julgranspynt, ramar till b.la storasysters brudkort, glas och en massa annat smått. Jävlar vad det plockar på när man kommer igång! Hittade även en såå fin säng, men en dubbelsäng är alldeles för stort för oss som kan ligga i en 90-säng och det ändå finns plats kvar. Mmm...sova tätt är mysigt!!

Sen trippade vi över till A6 men det blev inte mycket shopping där. En svart tröja till mig och boxershorts till Christian. Jag provade två nyårs-klänningar inne på Vero Moda men den ena var alldeles för urringad, till och med för att vara mig, så den gick bort. Den andra var jättefin men.....njaaa, till nyår? Nää jag var lite kluven och dessutom kostade den 300 kronor så jag skippade det. Ska kolla in Nelly en gång till!! Hehe.

Sen över en sväng till Media Market och vi var nära på att köpa Lips, men blev icke så. Christian köpte ett nytt x-box-spel som han sitter med nu. Det går ut på att döda och såga ihjäl fiender...öööö...okej! Jag fattar inte vitsen, men det är säkert kul! hehe.

Vi har haft en jättemysig dag iallafall! Hade allsång på vägen hem också... "Det fiiiinns inga soldater meeeer.." Hehe. Det lät så vackert!

nu ska jag gå och sätta upp den nya lampan och sen bege mig till sängen! Ska ha redovisning i omvårdnad imorrn 13.30 så det gäller att vara utvilad!!

Take Care!

0 kommentarer: