Jao, nu tjatas det i var och varannan blogg om att göra såna där det-här-har-hänt-2008-listor... Funderade på att göra en själv men med mitt kassa minne så skulle det bara betyda en jävla massa inlägg efteråt som skulle bestå av "oj, jag glömde det här, och det här..." hehe. Så nej, jag hoppar det!
Men 2008 har väl varit ett helt hyfsat år. Påbörjade min utbildning som undersköterska och blev på det sättet klasskompis med Elin igen! Det blev en början på en superfin vänskap som inte fanns under gymnasiet! Men är så glad att vi fick en ny början, gumman!<3

Får ju heller inte glömma att min syster gifte sig också!! Och Hasan lyckades komma till Sverige före jul! Allt gick så bra! Underbart!! All kärlek till er!<3

Har ju också haft ett helt underbart år med Christian såklart! Det finns ingen jag älskar så mycket som jag älskar dig! 2009 blir vårat fjärde år tillsammans och två år som förlovade! Helt fantastiskt! Jag är världens lyckligaste tjej som fick dig!! Min älskling!<3


Nu ska jag snart krypa ner i sängen och hoppas att min stela och onda nacke ger med sig under natten!

Take Care!!

0 kommentarer: