Skulle idag ha haft en heldag i skolan men icke!! När vi kom dit 08.15 och hade stått och väntat en stund kommer en lärare och säger att våran lärare i soc. omsorg inte är där pga av att hennes pappa hade dött. Suck!! Tråkigt för henne såklart men ååå vad irriterande sånt är när man har släpat sig upp och gjort sig iordning och allt.
Jeje, sånt är det! Nu får jag ännu mer tid att plugga idag iallafall! Hurra! haha!

Tänkte få en massa gjort nu innan Christian slutar 16.00 så kanske vi kan gå på bio ikväll som han ville! Det vill jag med såklart, men jag måste plugga först och främst. Men nu kan jag ju sitta i några timma och RÅSTUDA så hinner vi nog med en date ikväll! Hihi.

Vi låtsas alltid vara ett dejtande par när vi går på bio. Löjligt, aaa kanske, men roligt!! Så det betyder inga kyssar, inget hålla handen eller nåt sånt innan vi sitter inne i salongen och filmen typ börjar. Hehe! Man känner sig som nykär! Bra tips kanske!

Nepp, of you go to your homeworks!!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ni är väl för roliga nu tvp :) Sött! Puss kram

Anonym sa...

Oj va bra jag stava i min kommentar :P Skulle ju stå Ni två, och iiinte nu tvp.. hahaa Puss!