Jag är en otrolig fanatiker av att läsa andras bloggar. Som nu när jag är sjuk till exempel; jag ligger i soffan med Christians dator, går in på den ena bloggen efter den andra. Efter att ha läst igenom alla bloggar som har blivit uppdaterade så börjar jag om från början igen! Det kaaaaan ju hända att nån har hunnit uppdatera på 5 minuter liksom! Haha, jag är sjuuuuuk!!!

Men visst är det kul att läsa bloggar? Det är liksom som att kika in i en annan människas liv. Och så är det kul att jämföra sitt eget liv med nån annans. Om man känner sig deppig en dag så går man in på nån och blogg och läser och se kan man känna att "vilken jävla tur att jag inte har det som HON!!!" hihi.

Personligen så föredrar jag små okända bloggar framför de stora. Dock läser jag alltid Blondinbella, Kenza, Kissie och Stinalee. Det är roligt att läsa om sånt som ligger flera hundra ljusår från sin egen verklighet liksom. Fast jag tycker nog att Stinalee´s blogg går att relatera rätt mycket till ens egen verklighet. Hon kommer ju från Lisch och känns väldigt jordnära på nåt sätt.

Undrar när den här blogghysterin kommer dö ut egentligen? Eller kommer den nånsin göra det? Hoppas inte!! vad ska jag då göra på mina ledig stunder?!?!?! Hehe!


Nää, nu ska jag ta mig en alvedon och försöka ta tag i disken! Orkar iiiiiiiiiiiiiiiinte...!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: