Det är mörkt i vardagsrummet och jag ser inte tangentbordet i knät....Kanske borde tända i taket?? Näää, det är så mysigt med bara advetnsljusen och stjärnan i fönstret. Det får räcka! hihi.

Elin och Emilia har varit här och fikat. Pratade om nyår och nu verkar allt ha löst sig finfint. Perfekt! Nu vill det bara till att ta det lugnt med julgodiset så jag inte spräcker nyårsklänningen...hehe.

Sen gick Emilia vid ett-tiden men Elin stannade kvar och vi pratade lite om skolan och så. Ingen av oss orkar ta tag i den sociala omsorgen idag..... Hon får få de inlämningarna i veckan eller möjligtvis nästa termin. Jag har bara ingen ork alls just nu.

Ska ta papper och penna nu och skriva ner vad jag ska köpa i julklapp till alla. Sen får jag ta och fixa till nunan lite innan vi drar oss iväg till Götene. Sen måste jag hem till mamma och pappa och skriva ut alla uppgifter som jag ska lämna in imorrn i skolan. Saknar en skriva till min dator....

Måste lägga över alla grejer jag vill spara på min dator till Christians hårddisk också!! Han ska nämlich formatera om min älskling! Mitt tangentbord krånglar ju så. Bokstäverna lever sitt egna liv och pil-tangenterna lyder inte alls. Dessutom är det fruktansvärt seeeg vilket den aldrig varit förut. Suck! Hoppas den blir bättre efter omformateringen.

Som avslutning här bjuder jag er alla på ett litet skratt:

Snygga jag utklädd till magdansös på Maddes maskerad den 25e oktober. Hahaha, grymt kul hade vi!!!!

0 kommentarer: