Hihihi, jaaa jag vet Terese att det är själva Abba-B:na som har gjort filmen! Hihi. Men ändå behöver dom väl inte låta tondöva kändisar spela rollerna?? Jag ser framför mig hur Andrew Lloyd Webber väljer personer att spela "Fantomen på Operan" Som Raoul låter vi Pierce Brosnan vara, Christine får spelas av Meryl Streep och Fantomen själv låter i Stellan Skarsgård spela. MOahahahahaha! Komedi på hög nivå!

Nää, nu var jag lite väl överdriven men filmen säger jag som sagt inget om, bara om deras sångröster! Och jag säger som Magnus Betnér: Dom suuuger!!!!

Satt uppe igår kväll och kollade på den nya Batman-filmen. Eller ja, egentligen skulle jag inte se den för jag var så trött men jag satt kvar när Christian började kolla och den blev ju intressant!!!! Tyckte att Jokern påminde mycket om Jack Sparrow fast en aning elakare då. Men samma flummighet liksom. Bra var den iallafall om än något lång!

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och spendera aftonen där när Christian jobbar. Räkor och vitlöksbröd lockade väääldigt mycket. Hihi. Ska ta med Björn Gustafssons DVD också som vi kan kika på. Så får vi lite humor i tillvaron!

Nepp, dags att fixa iordning barret!

Take Care!

0 kommentarer: