Varför ska det vara så svårt att ta tag i städandet?? Jag skulle vilja att nån strömförde sängen, soffan och alla stolar så jag inte kan sätta mig nånstans. Internet måste krascha och alla filmer raderas. Då kanske jag kan börja plocka lite iallafall. Haha! Taskig självdiciplin.

Har suttit halva kvällen och tyckt synd om mig själv för mitt munsår. Grannarna ovanför oss har fest så det springs som satan i trappuppgången och en del folk verkar inte ha fattat att det finns en balkong till varje lägenhet som man kan gå ut och röka på. Istället går dom ner för alla trappor och ställer sig utanför dörren och röker!! Haha! Smarta! Men alltid kul att det är lite liv i huset! Tänker aldrig någonsin bli en sån där bitter människa som ringer och klagar bostadsrättsföreningen varje gång det är lite ljud i huset. Suck på alla dessa trista människor!!

När Christian kommer hem ska vi köra Lipz iallafall!! Tråkigt bara att inte få nåt motstånd...moahahahaha! Hoppas på att dom fort kommer ut med fler skivor till det spelet dock... Jag kunde inte många låtar här kan jag säga. Jag vill ha skivorna som finns till Singstar... Abba och Disney står överst på listan! Ge mig!!!

Upptäckte ett i-landsproblem till här förut. Jag glömde min ENDA hårborste hos mamma och pappa i onsdags så när jag tvättade håret förut så kunde jag inte borsta det!! Satan i gatan! Vet ni vad jag fick göra?? Jo, jag fick ta en hårklämma och hålla isär och kamma igenom håret med! Tror ni det blev bra?! Inte särskilt! Tur att jag inte planerat att lämna lägenheten idag. Och inte imorrn heller för den delen. Haha! Suck på mig!

Näää, nu måste jag röja här!!

Take Care!!

0 kommentarer: