Idag har jag varit ute på shoppingstråt med Petra och Frida i Göteborg!! Har varit jätteroligt, men gudars vad alla är hetsiga över denna rean! Folk går ju över lik för satan. Jag var inte det minsta sugen på att shoppa nåt på rean när man såg hur det var upplagt. På Gina Tricot hade dom ställt upp några bord och bara slängt på en massa kläder. Blandat med jeans, tröjor, jackor och underkläder. Och så lägger vi till några hundra ekonomiska människor till detta. Njaaa, det lockade inte. Hehe.

Men jag kom hem med en snygg och väldigt bekväm bh iallafall. Inte dåligt det! Många skratt blev det! Inte minst på hemvägen när Petra körde över nåt djur! Vi hann inte ens reagera!! Haha! Eller jo, Frida som satt i baksätet gjorde det men inte jag och Petra! Hehehee, smarta!!

Sitter här och kollar på Elgigantens hemsida. Kikar på fina små datorer. Skulle helst vilja ha den rosa från Acer men den kostar nästan 4000 och det är lite väl mycket.



Men den här vita är väldigt fin;
















Kostar 1890 kronor. Ganska hyfsat... Är allt braaa sugen kan jag säga! Får fundera lite till!!

Nu är jag väldigt sugen på att spela Rockband! Spela med mig älskling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej söt! jätte söt dator:) anders var o köpte en data till mej idag:D tråkigt det här med nyår men hade omständigheterna eller vad man säger varit anorlunda hade vi kommit! men vill ju så gärna vara med erica o den lille nu när hon kommit till världen<3 men vi måste ses snart kanske kan ta en fika i dagarna efter nyår? hur går du i skolan?
puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

vad bra då hinner vi ses jag börjar den 7 jan så perfekt:D lördag vad jag vet har vi inget planerat än så ska prata med anders när jag kommer hem imorgon låter roligt så kan vi kolla almenakorna o planera in en dag med fika :) ska bli skoj saknar ju dej:) puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se