Ojojojojojojojojoj!! Nu har jag provat min nya klänning!
Det kommer bli så otroligt snyggt ihop med en snygg frisyr, smycken och ett par grymt höga skor!
Tänkte som sagt lägga upp en bild, men nääää, alla mina hundratusen läsare får tåla sig tills efter nyår! Haha!

Nu är Christian och jobbar och jag har parkerat mig i soffan framför "Fanny och Alexander"
Det är nåt med den filmen som fascinerar mig. Kanske att prästen är så otroligt läskig och äcklig. Eller att barnen är så söta. Eller den gråhåriga gamla damen som är så snäll och söt där hon sitter i sin gungstol.
Jaaa, nåt är det iallafall!

Eftersom jag bara såg dom sista minutrarna på Karl-Bertil Jonssons jul så tänkte jag se den på Youtube nu. Det är en av de underbaraste små filmer som gjorts! Haha! Robin Hood är ju grymt snygg och Karl-Bertils min när han knäcker nötter! Fantastiskt!! Haha!


Christian, min älskling! Tack så jättemycket för min fina julklapp. Den var så underbart fin! Du är helt otrolig. Jag älskar dig så otroligt mycket! Du och jag för alltid!<3


Take Care!

0 kommentarer: