Ajjemen! Scotts vidare igen! hurra hurra hurra! Inte för att jag kollade på programmet.... Jag är alldeles för nervös för att se det live! Kollar hellre Aftonbladet efteråt. Hihi.
På onsdag signerar dom skivor på Åhléns! Jag och mamma står först i kön! Hehe. Löjlig jag är, jag vet! Men dom är grymma! Får stötta pappas f.d. arbetskamrat också! You go Henrik!!

Nu kommer snart Christian hem efter en trevlig arbetsdag. Hehe, kanske inte så trevligt att jobba en lördagkväll men det har förhoppningsvis gått bra. Niklas är nog också med tror jag. Dom skulle kolla på fotboll ikväll. Hmmm.... kanske skulle gömma nån kabel så tv:n inte fungerar......... hehe. Neee bara skoja!

Lillkillen ringde just... Han skulle köpa med sig chips och dip hem! Mmmm, nåt gott kommer det av denna fotbollsmatch! Haha.

Imorrn är det lite saker på g.... Ska göra klart dom två sista uppgifterna i social omsorg, åka ut till Närebo med mor och syster och sen iväg till Götene för lite kalas för Christians pappa som fyllt år. Hoppas på smarrig mat som man brukar få där....Hihi.

Näää, ska fortsätta kolla på "Svensson Svensson" nu. Men har börjat få lite skrivkramp på bloggen här. Därav alla korta inlägg. Vad ska man skriva om?? Ge mig tips snälla!


Take Care!

0 kommentarer: