Host host.... Förkyld är jag! Vaknade imorse och kom knappt ur sängen. Huvudet dunkar, näsan rinner, halsen svider och jag är allmänt risig! Usch! Jaja, bara jag är frisk och glad till nyår så är det lugnt iallafall. Visade upp min klänning för Christian igår...Haha! Han bara stirrade! Hoppas han låter mig ha på den nu bara....moahahaha!

Ska ta med den och visa för mamma och Jossan nu ikväll också. Hoppas dom tycker den är lika fin som jag tycker! Jag fullkomligt älskar den!! Tack Stina för att du tänkte på mig där i London-yran!<3

Testade på Lips igår! Det var riktigt roligt! Men det var mycket svårare än Singstar. Jag vann över Christian varenda gång! Hihi. Hoppas att det kommer ut fler skivor snart också!

Näää, det här fick bli ett kort inlägg för nu läcker min näsa sönder här snart!!

Take Care!

0 kommentarer: