Uäääää, nu är jag trött på den här satans förkylningen!! Nyser konstant, mina ögon rinner, näsan rinner, huvudet dunkar och har fått feber! Det är inte roligt!! Ska ta och diska innan Christian kommer hem iallafall. Om jag orkar.... Det är inte klokt hur trött och matt man blir av feber!

Sitter och kollar på Simpsons nu. Haha, älskar det!! Och nu visade dom att "American Pie - The naked mile" ska visas på tisdag! Den är så jävla bra!! haha. Alla American Pie-filmer är bra dock!

Överallt läser jag om mellandagsrean som alla är galna i... Själv har jag inte ens varit ute på stan och kollat! Allt är väl säkert slut nu. MEn men, jag brukar aldrig göra fynd på rean iallafall så. Men alltid kul att vara ute och kika! Får ta och göra det nu nån dag. Måste ändå ut och byta min ring till en mindre storlek så.

Nu ska jag göra nåt att äta, men måste först gratulera Erica och Mattias till deras lilla dotter som tydligen ska heta Olivia!!! Gud vad mysigt och roligt för er! Hoppas att det kommer upp en liten bild på din blogg snart, Erica! Hihi. Är så nyfiken!!


Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: