Nu känns allt mycket bättre!! Har precis ätit potatisgratäng och lax och kollat på den andra Arn-filmen som älsklingen köpte idag! Den är så grymt bra! Snäppet bättre än ettan faktiskt. Trist bara att han dör i slutet! (Sorry alla som inte har sett den!) Det förstörde mycket, men allt innan det är perfekt! Haha!

Christians familj var här på lite glöggmys förut! Härligt! Glögg, pepparkakor, egenhändigt gjord toblerone och kola! Mmmmm....godare blir det inte!

Igår var vi och kollade på "Toner i advent". Jag saknar det!!! Kommer ihåg hur man övade och övade på julsånger redan i augusti för att allt skulle sitta. Dagarna innan övade man i Nicolaikyrkan flera gånger för att intåget skulle sitta. Och så kom då kvällen man skulle uppträda. Shiet var nervöst det var. Men ååå så roligt!

Intåget när man sjöng "Hosianna", sen började småttekörerna sjunga och sist vi! (Eller ja, jag har varit med i småttekören också iofs)
Allra roligast var när vi sjöng "Dagen är kommen". Två år i rad sjöng vi den. Så mäktigt med trummor, gitarr och piano! Grymt! Den sjöng dom i år igen och man fick riktig ståpäls!

Man skulle allt vilja springa fram och vara med...hihi. Men nu är man väl för "gammal". Jaja, 12 år i musikskolans tre olika körer; småttekören, mellankören och stora kören. Eller som dom heter nu; Superstar-kören, Tonfnissarna och Vocal highlights. Lite roligare namn! Hihi. Och jag har varit med i alla! Stolt som satan! (Eller inte.... haha)

Köpte julklapp till Christian idag också. Den första jag köper i år! Hehe. Kommer väl vara sent ute som vanligt antar jag. Men det är så svårt!! Ska ut på stan imorrn igen men då främst för att köpa en kjol till kvällen. Hehe. Egotrippat!

Det blir förfest hos Petra imorrn och sen bowling!! Kul!!!! Älskar att bowla! Även om jag suger på det. Och kanske ännu mer med alkohol i kroppen. Har aldrig testat det förut.


Näää, nu blir det sängen och ett Vänner-avsnitt!!

Take Care!

0 kommentarer: