Så var denna juen över då! Det har varit en riktig trevlig ju med alldeles för mycket mat. Hihi. Men gott har det varit! Fick en massa fina julklappar också! Bland annat världens snyggaste klänning som jag fick av Stina. It's London baby! Hihi. Den ska jag ha på nyår istället för min rosa jag köpte i Stockholm. Av Christian fick jag världens finaste ring! Åååå, blev så glad! Men måste byta den till en mindre storlek. Du är bäst älskling!!

Vad fick jag mer...... Parfym, kläder, smink, ett spel, smycken och lite andra små grejer. Fick en Scotts-tshirt också!! Haha! Tack pappa!!!! Han hade skrivit ett riktigt fint rim till den t-shirten. Ska skriva upp det här sen! Det var så bra!!

Det var iallafall en riktig toppenjul! Vi fick Lipz av Christians mamma och Sten. Så nu ska här sjungas!!!! Fick så mycket godis också så nyårslöftena får vänta till mars eller nåt. Det är väl då det har tagit slut. Hihi.

Nu är det snart nyår! Det ska bli roligt! Kämpar just nu med att bli av med mitt fula eksem på armbågen så jag ser lite repektabel ut. Hihi. Just nu är jag världens skabb. Har fått munsår i mungipan! Buhuuuuuu. Dumma Christian har gett mig munsår. Jag som aldrig nånsin har haft det. Ett i-landsproblem utan dess like.

Ska prova min nya klänning sen och ta en bild så ni får se! Den är så underbart fin! Kornblå är den. Skulle sitta fint med lite solbränna till den, men aldrig att jag lägger mig i en cancergrill. Så desperat efter bränna är jag inte. Men till sommaren kommer den framhäva den lilla brännan snyggt!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

(Jag vill ha en liten mini-dator.... Kostar ca 2500. Vad tycker ni?? Ska jag köpa mig en sån??)

Take Care!

0 kommentarer: