Jajamen, här ligger maaaassor med nytvättade kläder och bara väntar på att jag ska släta ut dem med ett glödhett strykjärn!! Hihi. härligt! Jag älskar nystrukna kläder, det är såå skönt känsla att få på sig istället för att den har legat skrynklig i garderoben! Usch!

Mathilda är ju en väldigt galen person när det gäller strykning. Jag stryker ALLT! och då menar jag verkligen allt! Jag stryker till och med Christians träningskläder... hehe. Jag har en fobi mot skrynkliga kläder och kan bara inte lägga in nåt nytvättat i garderoben som inte fått sig en omgång med strykjärnet!

Nästan så att Christian tycker det är pinsamt att komma till fotbollsträningen med fina släta och prydligt ihopvikta t-shirtar. Haha!

Men sen tycker jag också att det är kul att stryka. Det är gött att stå för sig själv, blega på en film och stryka ut favorittröjan så den blir slät och fin! Härligt!!

Nepp, dags för lite nytta istället för onytta!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då, fan va bra.. Jag kan betala dig så kan du få stryka mina kläder, för jag är däremot vääldigt dålig på det :P Puss