Jag var ute på youtube igår och när jag sökte på en Abba-låt jag inte hade hört förut så kom det upp massor med låtar ifrån "Mamma Mia"-filmen. Jag som då har bestämt mig för att aldrig någonsin se den filmen blev änna lite nyfiken. Så jag klickade på videon med "Our last summer" för att höra hur fantaaaaaaaastiskt det skulle låta.
Till alla er som tycker att personerna i filmen sjunger bra; what?!?!?!?!?!??!?!?!?!?

Stellan Skarsgård?! Seriöst? Han sjöng inte, han pratade. Och Meryl Streep i "The winner takes it all".... näää, det är till att slakta allt som har med Abba att göra! Falskare får man leta efter! Hon sjöng ju ungefär som mig... hehe.

Filmen kanske är bra, den vet jag inget om, men varför blanda in Abba-låtar?? Nej fy fy fy säger jag! Inget som tilltalar mig alls. Abba-låtar ska sjungas av Abba och möjligtvis på en förfest med Singstar! haha!

Nu ska jag skriva klart lite andra grejer på datorn här!!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mamma mia är såååå bra.. =)

Terese sa...

Mamma mia är sååååå bra. Verkligen. Och anledningen till att blanda in Abbalåtar är ju för att det är Björn och Benny som gjort den. Duh!