"Social, snäll, arbetslös skådis med ett år på Komvux.....Vad blir man på det??"

Haha, sitter och kollar på "Underbar och älskad av alla" En av mina favoritfilmer! Jag laddade ner den vid den här tiden förra året och fick en så härlig julkänsla när jag tittade på den! Hihi. Så nu är den på i bakgrunden medan jag städar och kikar på datorn....

Imorrn är det fredag. Ingen skola och Christian jobbar kväll. Vad händer då da? Ska nog hem till mor och far tror jag. Ska passa på att skriva ut alla färdiga uppgifter.

Och såklart FIRA!!!!!!!!!!!! Hasan har fått uppehållstillstånd här i Sverige och kommer hit nästa fredag!!!!!!!!! Yey!!!!! Det kan väl inte bli bättre!! Ska bli jätteroligt!

Nä, nu kallar mina myskläder på mig här eftersom jag sitter nyduschad i en handduk!

Take Care!

0 kommentarer: