Vart slutade jag igår.... Jo! Vi hade varit och fikat i Gamla stan ja. Kan säga att det regnade och var snorkallt! Plus att vi inte är så bevandrade på så många andra gator än Drottninggatan...haha! Turister! Letade oss sen fram till Änglabutiken iallafall. Så mycket fina saker men så otroligt dyrt! Så njaa, vi tackar Christina Schollin (hur det stavas) för en underbar butik men den passade inte våra plånböcker. Hihi.

Sen knallade vi vidare till nån galleria av nåt slag och besökte Top Shop. Är bara så kär i deras skor! Klackar i perfekta höjder för mig. Meeen, dyrt!! Suck! Efter en lång dag på stan så åkte vi hemåt vid halv fem. Klockan sju hade Christoffer beställd bord på en fransk resturang som vi skulle äta på. Supergott!! Det var crepes med en massa olika fyllningar. Jag tog en med pesto, champinjoner, tomater, vitlök och bladspenat. Jättegott verkligen!!

Sen hem igen och vi tog en sväng förbi godisaffären. Väl i lägenheten satt vi i köket och kollade på slutet av Göta Kanal 2. Sen kollade vi på första säsongen av Kvarteret Skatan. Gud vad underbart roligt det är!!!! Älskar!!!

På lördagen så börjas det med frukost och sen iväg på en liten promenix i Sjöstaden och inhandlade en julklapp till Sis och Hasan. Sen åkte jag, mamma och Christian in till stan igen för att kolla in American Apperel-affären. Min nya favoritbutik!! Köpte en likadan fodralklänning som jag har, fast en mörkrosa och ett par grå knästrumpor. Men jag skulle kunna ha köpt upp hela affären! Älskar den helt enkelt.

Tack Marika för att du vägledde mig rätt! Moahaha! Och förlåt för att jag inte sa att jag skulle till Sthlm. Loooovar att göra det nästa gång!

Åt på Pizza Hut och sen gav vi oss iväg till centralen. Åkte tåg i typ hundra år innan vi kom hem. Åkte med ett vanligt tåg hem istället för X2000. Inte kul alls. Men dock satt det en liten liten tjej på typ tio månader bakom Christian som underhöll mestadels av tiden. Hihi. Så söt!!

Kom fram till Skövde och då startade inte bilen!! Fick putta på den så den startade. Eller ja, inte jag då.... jag låtsades skjuta på fast gjorde det inte. Var sååååååå trött!!

Jaa, det var våran lilla tripp till Stockholm det! Tack Christoffer och Fredrik för att vi fick våldgästa eran lägenhet! Det var en supermysig helg!


Jag återkommer imorrn igen!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det låter som en underbar helg!! Vill gärna se bilder på er och på din shopping :D Var tusan ligger American apparel butiken?? Den missade jag när jag var uppe, TYVÄRR!! Puss på dig