På bronsåldern så köpte jag en DVD som heter "Bodywork"... kommer ni ihåg den?? Hihi. Iallafall, på den DVD:s så finns det olika träningsprogram man kan köra. Till exempel aerobics. Dock var just det passet inte särskilt jobbigt av nån anledning. Blev inte ens svettig och då vet ni ju alla hur atletisk och vältränad jag är! Moahaha!

Iallafall, hittade den här DVD:n här precis och tänkte faktiskt vara så galen och köra ett program där man tränar magen och armarna väldigt mycket!! Helt otroligt; Mathilda tränar frivilligt!! Men jag får passa på när jag är själv hemma! Med persiennerna nerdragna så kan jag svettas och flåsa hur mycket som helst här inne. Sen får vi väl se hur mycket av programmet jag orkar! Haha!

Återkommer med en resumé om hur träningen gick och även en bild på våran fina gran!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Meh hallå, ska du lägga ut en bild på granen kan du ju passa på att lägga ut en bild när du är mitt uppe i träningspasset å med en snygg outfit, det vill jag hellre se ;) Julgran får man ju ändå se varje år!