Ajjemen, det är inte bara i Dansbandskampen dom regerar! Haha! Nää vi hade lite taskig fantasi igår när vi skulle komma på ett namn till laget i bowlingen så Bella knäckte nöten med "Scotts" Kuljul!
Tvåa kom vi iallafall. Grabbarna kom etta såklar med typ 1000 poäng eller nåt.... Sen kom vi och sist Emelie, Linda och Frida.
Var en riktigt rolig kväll med förfest hemma hos Petra. Sen efter bowlingen skulle några till Majos och några drog till Stures medan Christian fick telefonsamtal från Niklas att dom var på Sky Bar och ville vi skulle komma dit. Vi valde att gå hem. Hehe...trökiga!
Jag var i princip nykter och Christian var så mycket man kan komma åt andra hållet, så jag kände att det var bäst att dra sig hemåt. Hade ändå inte planerat att gå ut så.

Imorrn ska det bli bokredovsining i omvårdnad. Roligt roligt, eller icke. Har iallafall läst Mustafa Cans bok "Tätt intill dagarna" Den är riktigt bra, om än lite seg emellanåt. men då är det bara att skippa några rader. Det kommer nog gå bra iallafall. Det har det ju gjort hittills. Måste sätta mig nu i veckan och göra klart alla skriftliga grejer. Inte så mycket tid kvar nu....

Gjorde lite kola förut. Den jag gjorde sist tog slut under de två glöggkvällarna jag och Christian hade i torsdags och fredags. Hehe. så det fick bli en ny sats nu. Kommer väl ta slut redan imorrn antar jag...Hehe.

Ööööööö har inte mycket vettigt att skriva just nu så det här får räcka så länge så återkommer jag!!

Take Care!

0 kommentarer: