Nu när vi gick hem från stan så bröt jag mot allergins alla regler!! Jag klappade en katt.
Den satt så fint vid en rabatt och tuggade i sig blad från nån växt.... Grå och vit och tjock och gullig. Så söt! Så fin och blank päls. Jag sträckte ner handen och med en gång kom den fram och nosade och ströööööööööööööök sig mot mina ben! Även Christians ben fick sig en strykning, hihi.

Jag kunde bara inte motstå utan böjde mig ner och klappade den fina lilla kissen! Och den började spinna!! Mwaa!! jag vet inte hur längesen det var jag klappade en katt!! Jävla allergi!!

Jag älskar ju dessa små mjuka gosiga varelser. Mmmmm!

Nu har jag tvättat mina händer noga iallafall så inte mina ögon börjar klia. Dumma dumma allergi!

Men den lilla korta stunden med den söta gråvita kissen har gjort hela min dag!


Nu blir det pizza och senare ikväll fest och bowling!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

oj viste inte att du var så allergisk tur att du inte varit hemma hos oss då för vi har ju två små hårbollar här:)
kul med bowling:D
www.veronicagerding.blogg.se