Näää som student har man alldeles för mycket fritid enligt mig! Haha. Iallafall om man pluggar på omvårdnadsprogrammet på Komvux. Har suttit typ hela dan och snokat igenom bloggar men iiiiiiingen uppdaterar ju!! Se nu till människor att inte vara så upptagna och blogga istället! Hihi.

Sitter nu och kollar på Wallander efter att ha smaskat i mig smörgåstårta och en bit kladdkaka. Mamma vet vad hennes flicka behöver. Väntar på Christian nu.... Men det dröjer nog en timme innan han hittar hit! Hehe.

Näää, fy vilket ovärt inlägg!! Men jag har inget annat att göra, så det får ni stå ut med!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kollade med på Wallander igår riktigt bra ju:)
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

Hörrudu, vi kan ju ta och byta studentliv i en vecka så får vi se sen ;)
Eller så kan jag bara ge lite utav mina arbeten och uppgifter till dig?