På Lollos begäran så ska jag lägga ut ett par bilder från min träning! Haha! Fast tyvärr så får du inte se några bilder tagna mitt under träningen! så kul ska vi inte ha det! Moahahaha!

Men här kommer en bild på min outfit och även på den DVD:n jag tränar till!








Öööööööööh, nog för att jag är en klen människa men jag tycker jag allt jag tränade på ganska bra. Efter att ha kört styrka på mage, rygg och armar så tänkte jag ge aerobicpasset en chans till! Och det var jävligt jobbigt den här gången! Måste ha tagit i mer nu alltså! Känns rätt gött faktiskt.....Hör och häpna alla där ute, men jag blev nästan lite sugen att hänga på Christian till Friskis nån dag och testa riktig styrketräning.... Prova på bara. En plattare mage skulle ju inte sitta helt fel! Hehe.

näe, nu sitter jag här svettig och äcklig! Ska parvla mig in i duschen och göra mig fräsch innan älsklingen kommer hem!

Take Care!!

0 kommentarer: