Jao, då blev det vinst till Barcelona då! 2-0 mot Real Madrid. Rättvist tycker jag! Domarn däremot blåste ju för allting. Jobbiga gubbe. Men men, sånt är det!!
Smaskiga Sourcream onion-chips och en god dip slank ju ner under tiden så det var gött!! Christian fick ha sina saltade chips för sig själv, medan jag och Niklas knaprade på sourcream....mmmm! Dom är godast!
Nu sitter grabbsen här och spelar x-box och jag funderar på att göra sängen sällskap!

Nu är nyårsklänningen bestämd i alla fall. För er som är intresserade! Hehe! Ska ha min silvriga/gråa klänning som jag hade på min 20-årsfest. Den är riktigt partyaktig och tillsammans med lite snygga smycken och en fin frisyr så ska nog detta nyåret kunna firas också.

Hittar inte den där perfekta klänningen så jag känner att då sparar jag dom pengarna och lägger på nåt annat. Fast jag kanske hittar nåt när vi åker upp till hufvudstaden på torsdag!! Får väl se vad som bjuds där!

Japp, på torsdag tar vi tåget upp till Stockholm! Ska bli så roligt!!!! Peter Jöbacks julkonsert i Globen! Kan liksom inte bli bättre känns det som. Kommer hem på lördagen igen.

Och när vi kommer hem så är Hasan här!!!! Ännu roligare nästan!! Då blir det stadsvandring! hehehe!

Nää, dags för tandborstning och ner i sängen!!

Take Care!

0 kommentarer: