Tack Sanna för att du lyser upp min morgon med dina självklara kommentarer. Hehe. Det livar alltid upp! Fick mig iallafall ett gott skratt och kände hur mycket mer lyckligt lottad jag är!
Så! Då är vi överens; jag struntar i att skriva om dig här på bloggen och du ger fan i att kommentera mer! Såpp! Deal!


Idag har jag gått upp tidigt! Var pigg när Christian gick till jobbet typp kvart i sex så jag låg kvar och kikade på Vänner och hoppades på att somna om, men icke! Kanske beror på att vi sov till ett igår, behövde inte mer sömn.

Så jag gick upp, duschade, plattade håret läääänge och sminkade mig lite mer noga än jag brukar på vardagarna. Har suttit och slappat framför datorn resten av tiden nu. Gött!

Idag ska vi som sagt ha bokredovisning...Hehe, känns som att vara tillbaka på svenskalektionerna i gymnasiet! Haha. Sen ska det bli studande för hela slanten! Kanske bio ikväll....Vi pratade om det i fredags så vi får väl se! Det vore kul ändå!

Nästa vecka åker vi till Stockholm!!!! Yey! Ska bli så roligt! Får se om vi hinner med allt jag vill göra... Haha, tror knappast det men lite kanske!

Marika kanske är där och kan ta med oss till nåt mysigt ställe!?!?!? Eller vad säger du, gumms?? Hihi.

Nää nu ska jag borsta tänderna!

Take Care!