En dag om året ställer till stora besvär (dock roliga besvär) för allt och alla. Var ska vi vara? Hur många blir vi? Ska vi till torget vid tolvslaget? Vad ska man ha på sig?
Eviga frågor vartenda år! Men ändå så är nyår SÅ ROLIGT! Älskar nyår! Trots att många säger att det är en överskattad dag. Jag har inte blivit så mogen att jag tycker det än! Haha!

Vad händer på nyår i år då?

Det blir fest här i Lisch iallafall. Var det blir är inte klart än. Men det blir iallafall i stan. Man måste ju fram till torget ju! Det bästa av allt! Sjunga med i Abba-låtar (fan ta dom om dom kör soundtracket från Mamma Mia-filmen!!!!) och spruta champagne överallt, frysa röven av sig och till sist halka omkring över hela torget i skyhöga klackar för att se om man känner nån! Hihi, lika roligt varje år!
Har samlat ihop en del folk än så länge! Får se vart vi hamnar!

Sen var det nyårsklänningen också. Har inte hittat nån än. Elin kom förbi förut med en klänning hon köpte till nyår förra året (??) och den var superfin!!! Dock var den en storlek för stor tyvärr så urringningen blev lite väl mycket! haha. Så jag får ge mig ut på klänning-jakt! Har iofs hittat en massa fina på Nelly, men vilken normal person har råd med en liten tygtrasa för 2500 kronor?!?!? Hihi, inte jag iallafall!!

Får se hur det blir med nyårs-middag och så i år. Förra året saknades ju Petra och ett par till i nyårsgänget men i år har jag tappat hela skaran! Hehe. Då blir det ingen traditionell Italia-middag i år. Kanske ska testa nåt nytt med girlsen i år?? Får väl se!

nepp, nu ska jag återgå till att kika när Christian spelar "Gears of war" Ett så jävla spännande spel! Är som att kolla på en film! hehe.

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att veta vad man ska göra på nyår:) men för mej är det alltid samma visa vad ska jag göra?! skrev till dej på facet hihi om nyår träffade Petra på gina och hon pratade nått om nyår men hon skulle prata med dej om det. Men att jag o Anders säkert fick komma jaja du fattar:)
pusspuss

Anonym sa...

haha det var inte petra jag träffade på gina ju jag o namn :( Kan det ha varit Elin kanske? sorry
www.veronicagerding.blogg.se
pusspuss

Anonym sa...

Såg att du komenterat nu:) jag är bara så himla rörig:) vad snäll du är:) men som sagt det var inte petra jag träffade utan en annan tror det var elin hon som fick operera bort blindtarmen! så vad är det ni ska göra på nyår?
www.veronicagerding.blogg.se