Usch vad trött jag var imorse när klockan ringde!! Jag hade tur dock som slapp gå upp. Christian däremot fick parvla upp och smita iväg till jobbet. Men han jobbar bara idag, sen är han ledig i fyra dagar!! Så länge har han inte varit ledig i sträck sen vi var i Marmaris i augusti. Haha. Skönt för honom med ledigt!!

Själv sitter jag här nu fast jag egentligen vill krypa tillbaka i sängen. Astrött!!!! Ska ha betygssnack i social omsorg. Och detta sker mellan 10.50 - 11.00 Suck säger jag!! Tio minuter och för det ska vi gå till och från skiolan i det här snorkalla vädret! grrr!!! I-landsproblem! Aaaaa.

Känner inte av träningsvärk så farligt idag ändå! Eller jo, lite om jag spänner magen eller böjer mig fram men annars är det väldigt lugnt faktiskt. Hehe. Skönt!!

Nää, nu ska jag ta göra lite frukost här! Köpte ett nytt smör för ett tag sen; Bregott med havssalt. Alltså det är så jävla gott!!! Går att ha det som pålägg nästan! Prova det!!

Återkommer senare!!

Take Care!

0 kommentarer: