Haha, ja värden själv fick många gånger order att gå ut på balkongen igår! Hehehe.

Nyårsafton var det ja! Påbörjade det hela med att åka hem och låta mamma fixa min frisyr. Det blev lockigt hår! Så fint så! Sen kom Christian och hämtade mig och vi åkte och köpte dricka och lite mat till honom. Väl hemma så var det bara att sätta igång och göra sig iordning.

Mitt smink bestod av världens bästa mascara från Max Factor (tack för den Victoria!!!!) eyeliner från L'Oreal, silvrig ögonskugga från Viva La Diva och från det märket kom även rougen.

Trots att Viva La Diva i mångas ögon är ett billigt skitmärke från Åhléns så är deras ögonskugga fantastik!! Den sitter hela kvällen! Ögonskuggor gör aldrig det på mig. De försvinner efter en halvtimma. Men VLDs ögonskugga kan jag sova med och fortfarande sitter den kvar. Love it!!!

Klädseln bestod av min nya fina blåa London-klänning. Det blev riktigt snyggt med silvriga smycken till. Kände mig riktigt nyårsfin med andra ord. Vi begav oss upp till Emilia och David där det serverades bål och grejer. Jättegod!! Sen åt vi mat; exotisk planka som senare fick ordet exotisk pizzatallrik. Hehe.

Åt mat och till detta drack jag lyxig Trocadero. Hihi. Kände inte för cider just då. Efter detta började pimplandet!! Och fotograferingen! Martin var en riktigt paparazzifotograf! Hehe men det var kul!
Pratade fantasyfilmer och trekanter, sjöng till Carola, drack den äckliga X-cidern Winther, sköt på Åsa med puss-pistolen, sa åt David att gå ut på balkongen så fort han öppnade munnen, blev mutad med chips, jag och Åsa snacksade på salta K:n och jag och Christian pratade 2009-planer! Haha!
Hela festen var mycket lyckad!!! Tack alla underbara människor!<3

Sen gick vi fram till torget tillsammans med Stina, Jana och Niklas. Ställde oss på torgbron och skålade in det nya året! Två killar förstörde hela Auld lang syne i en ny version och sen startade fyrverkeriet till Whitney Houstons "One moment in time" underbart var det!!! Höll om Christian, kysstes, kramades och lovade varann att 2009 kommer bli VÅRAT år!! Hihihihihi!!

Sen traskade vi runt på torget för att leta efter mamma, pappa, Jossan och Hasan. Träffade Petra, Lollo, Frida och Evelina och pratade lite!! Träffade sedan de förstnämnda och önskade gott nytt år!!

Sen gick vi hem. Gjorde iordning lite mat och åt. Sen somnade Christian i soffan och jag kikade lite på nätet. Efter ett tag vaknade Christian till och vi skulle gå och lägga oss. Då hade smarta grabben glömt stänga av plattan med stekpannan på så det var rökigt i hela köket och sovrummet. Suck älskling! Tur att det inte hann börja brinna!!

Vaknade imorse och var inte det minsta bakfull! Skönt!! Smaskade i mig en halv kebabrulle och ska ta den andra halvan snart. Men först ska jag städa!!


GOTT NYTT ÅR, till alla mina miljoner läsare!!!!<3

Take Care!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag håller med, vi hade banne mig gjort Auld lang syne bättre! Det får bli Fria ord i NLT nästa och kanske ett anonym önskemål om nya personer till uppträdet innan tolvslaget nästa nyår =)

Terese sa...

Men bilder då??? Mer bilder Mathilda!

Anonym sa...

David hälsar: "Vill du ha chips?" :D Ja festen blev riktigt lyckad, tack :) Vi ses ikväll? Puss