Sitter här och väntar på att plattången ska bli varm! Så varför inte slänga in ett litet inlägg under tiden??

Lyssnar på Celtic Woman... Avundsjuk till tusen!! Vilka röster dom har! Tyvärr är det mesta som ligger uppe på Youtube jullåtar och det känns lite sisådär nu i sommartider (även om jag senaste igår satte på min favvojulskiva! Skam över min ko, jag vet!!)

Men sången "The voice" är helt underbar! Och även deras version av "Over the rainbow" Helt otroligt!! Jag skulle kunna döda för deras röster!

Nu är jag klar med alla skolarbeten!!!!!!!!!! Fattar ni hur skönt det är?! Nu fattas bara iofs att det ska bli godkänt, men det tror jag nog! Helt underbart är det iallafall! Så idag ska jag gå och lämna in bröten och sen ta en välbehövlig fika med mina tjejor!

Förtjänar fanimej att ta allt som finns i fika-väg på Henry's när jag satt i fem fucking timmar och skrev på datorn igår! Hihi.

När Christian hade hämtat mig igår så satte vi oss i soffan och spelade Super Mario i två timmar!! Haha. Så jävla kul! Men jag trodde jag skulle vara bättre... Aja, det var ju ca sex år sen jag spelade det sist så antar att jag kommer igen snart!

Ikväll är det fotboll!! Rackeby möter Helås! Ska bli kul! Hoppas solen håller i sig också så det inte blir lika surt väder som igår. Inte för att det stoppar oss dock! Ösregn, snö, blåst, storm, orkan...what ever! När Rackeby spelar så kollar man! så är det!

Hade en liten teori om att vi efter matchen kunde samlas här hos oss och drinka lite och sen gå till Stadt och sätta oss och ta en drink där! Men det är svårt att få tag i folk tydligen... hehe. Jaja, ska försöka ragga lite under dagen!

Ååå, läste förresten på Emilias blogg att hon hade blivit faster igen! Grattis! Sicken sötnos! Fick mig att längta ännu ännu mer tills jag blir moster! Wiiiie! Kommer bli den värsta curling-mostern nånsin! Hehe.

Nee nu ska jag platta håret och äta frukost! Hungrig som ett as!

(Christian sitter och spelar för glatta livet i soffan! Han kan inte slita sig! Hihi. Sötnöt där!)

Take Care!

2 kommentarer:

Admin sa...

Jag vill också komma och spela Super Mario!!!

Emilia sa...

Tack :D hihi!