Idag leker jag husmor här hemma! Har putsat fönstret i köket och ska nu ge mig på fönstret i vardagsrummet! Hade tänkt diska alla taco-grejer som Christian använde igår också, men får se hur det går. Christian köpte nämligen ett nytt diskmedel igår med citrus och när jag använde det igår så började mina händer svida och klia som faaan.
Jag tål ju inte apelsiner och clementiner så kan hända att jag inte tål det här heller.... Surt för Christian för då får han diska tills medlet tar slut! hahahaha!

Igår gick ju som sagt både Malena och Hadise vidare till finalen!! Härligt!! Som sagt, Hadise måste vara världens vackraste!! Och vilket shownummer! Riktigt nice!

Tyckte Malena var ovanligt fin igår med! Hennes hår var jättefint!! Och klänningen var snäppet vassare än den svarta! Det enda som var dåligt var att kören överröstade henne i refrängen! Inte helt okej tycker jag!

Så väldigt fint väder ute idag! Grabbsen tränar ju ikväll...skulle vara skönt att åka med ut till Rackeby och promenixa lite! Nån som är på??

Nu ska jag återgå till mina husmorssysslor!

Take Care!

0 kommentarer: