Fruktansvärt taskig update på den här bloggen!
Jag ber om ursäkt! Har haft lite för mig nu det sista med skola, fotboll, party och annat roligt så bloggen har fått ligga på is ett par dagar!
Men jag antar att mina miljoner läsare har överlevt eller?? Hihi!

Läget just nu:

Skola imorrn; socialpsykiatri 12.30
Rackeby leder serien, har gjort 20 mål o släppt in 3, vunnit fyra raka matcher och på fredag tar dom den femte!
Blir en lugn och fin helg nu! Plånboken börjar eka, Christian jobbar och jag är sugen på mysig filmkväll med mysiga personer!
Längtar mer och mer och mer och mer efter Turkiet-resan med vårat radarpar! (och mamma och pappa förstås!)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen!
Men innan dess ska jag hylla mina underbara föräldrar! Ni är bäst bäst bäst och jag älskar er mer än ni anar!<3

Take Care!

0 kommentarer: