Klockan 21.00 ska alla sätta på kanal ett och kolla på semifinalen i Eurovision Song Contest!
Malena tävlar, och även Turkiet; Hadise med låten "Düm Tek Tek"
Jag hoppas på att båda går vidare!

Men såklart hoppas jag lite mer på Malena! Hihi.
Jag vänder andra kinden till mot Elindidelidiii och Jennifffer som inte förstår sig på bra sångröster och vacker musik! Moahaha! Men ni blir vuxna en dag också, sötnosar! Hihihi!

Näe, slut på elakheterna!
Jag ska göra smarriga varma mackor med ost, citronpeppar och cyennepeppar!
Yammie!
på måndag är det våran dag, älskling!
Förlovade i två år!
Du och jag; för evigt för alltid!

1 kommentarer:

malin sa...

alltså malena måste ju gå vidare! hon och låten är ju kanon! =)

hehe ja man få passa på att ta sej ett glas..eller 3 :) när man är ledig..jobbar helgen *suck*
kram!