Ajjemen, här sitter jag och sitter! Har precis lyssnat typ tio gånger i sträck på La Voix och varvat detta med Your'e not alone med BWO. Jag tröttnar aaaaldrig! (Eller, kanske nån gång!)

Har haft en supermysig dag med älsklingen. Vi har inte gjort överdrivet mycket. Hade ju tänkt åka upp till Kinnekulle idag, men när vi vaknade så regnade det och var grått och trist. Suck! Aja, inte mycket att göra. Lånade bilen av mor och far och åkte och handlade mat! Yammie!

Tillagade som förrätt avokade med räkor och kräftor till mig och Christian fick sin brödbit med romsås, räkor och kräftor. Jättegott!
Sen fortsatte vi med potatisgratäng, chilimarinerat kött och sallad! Sen var jag asmätt! Fattar inte hur mina jeans höll! Hehe.

Nu är Christian och tränar. När han kommer hem så ska vi gå och köpa lite andra smaskiga saker! Fick ju ingen efterrätt ju! Måste ju har lite B&J-glass! Cookie Dough tänkte vi testa idag! Nån som vet om den är god?! iofs, all deras glass är ju gudomlig! Hehe.

Imorrn ska jag träffa Petrapinglan och fika! Härligt! Behöver lite Petra-time känner jag! Den tjejen kan pigga upp den gråaste trökigaste dagen! Love you, girl!

Vad händer i helgen by the way??

Linda, var inte du partysugen i helgen eller vad pratade du om när vi kollade på matchen mellan Rackeby och Söne?? Hihi. Vore roligt!! Har ju inte sett dig på en vecka! Lååång tid. Hihi.

Nää, nu ska jag se om jag kan ta tag i disken innan Christian kommer hem!

Take Care!

0 kommentarer: