Jao, det var väl inga större problem att ro hem det där! Malena är änna bäst! Och Fredrik också som skrev låten! Cred till dig!
Nu blir det snoraktigt spännande på lördag!! Tänk om hon vinner hela tävlingen!! Då ska vi bada i fontänerna och festa hela natten!! WIIIIE!

Men nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid min älskling och myyyyysa lite innan jag kommer stensomna! Är så trött!

Hörs imorrn alla snyggningar!

Take Care!


ps: Hadise som tävlade för Turkiet med låten Düm Tek Tek; var inte hon den snyggaste tjejen nånsin??!?! Vilken kropp! Jag byter gärna med henne!! ds.

2 kommentarer:

Terese sa...

Jag var på jobbet så jag missade allt :(

Petra sa...

Vi sitter i samma båt Terese.. Fast jag lyssnade på radion, men inte samma. Inte samma alls.
Ble dö-kär i Portugals bidrag!!! <3 Låten låter som en sommarflirt!!
Haha!! Cp jag vet.. ;)