Ojojojoj, vad inlägg det har blivit under åren! Hihi. 600 stycken med det här! Nice värre!

Har varit en strålande dag! Sovmorgon till halv elva! Behövligt efter en kväll fylld av CL-final och x-boxspelande! Linda, du ägde ju allihop!!! Haha! Var en trevlig kväll ihop med Jonas, Niklas och Linda! Kul kul!!

Så efter en skön sovmorgon så åkte vi till Elgiganten! Där kunde inte Christian stå emot längre..... Han köpte ett Nintendo DS!!!! Såå roligt!! Köpte med "Super Mario" till också (enda spelet jag är riktigt grym på!)

Det blev min examenspresent! Mwaa, du är så underbar, älskling! Fast det är ju vårat ihop då såklart! Jag ville ha ett rosa, men Christian bönade och bad om en annan färg...och jag är inte den som är den! Det blev ett sånt här:


Grymt snyggt! (Men jag ska allt ta och köpa ett rosa en dag!) Jätteroligt att vi har ett nu iallafall! Pratade lite fotboll med Jesper också. Haha, rolig kille det där!

Sen åkte vi fram på stan! Jag bjöd Christian på fika på 3B. Christian trasslade till det för den stackars tjejen med att vilja ha glass. "Oj, jag som är så dålig på det!" sa hon och skrattade. Men den var god! Jordgubb och nån mer smak, mmmm, smaskens. Själv höll jag mig till min chokladboll med pärlsocker! Yammie!

Nu sitter jag hos mor och far och Christian är och jobbar. Är inne på slutspurten på mina sista arbeten här nu! Ett och två, kämpa på! Allt ska vara utskrivet och klart innan Christian hämtar mig 22.15 ikväll. Hihi.

Just det ja! Beställde min examenspresent från mamma och pappa idag också. Dom där skorna jag skrev om i förra inlägget! Var tvungen att beställa dom imorse för jag var rädd att strl. 37 skulle ta slut! Åååå vad jag längtar efter dom! 11,5 cm klack också. Nice!

Näe, nu ska jag fortsätta här och sen gå ner och se vad som finns i den välfyllda nya kylen! Deras kök är sååå snyggt! Ska lägga ut bilder när allt är klart!

Take Care!

0 kommentarer: