Jaa, inte blev nacken bättre över natten iallafall. Suck! Vaknade av larmet halv åtta. Kvart i åtta skulle Christoffer vara med i Rix MorgonZoo och spela upp sin låt "We can change the world" som ska vara hans kampanj-låt. Jättefin låt som Fredrik har skrivit! Grym!!

Iallafall, när vi hade lyssnat klart på detta så var jag klarvaken och tänkte gå upp och duscha. Icke! Kunde inte resa mig upp. Varje gång jag vred mig det minsta gjorde det så ont att jag ville gråta. Christian försökte hjälpa mig genom att dra mig upp men det gick inte... Det gjorde för ont!

Efter mycket trixande på olika sätt så förstod jag att det här går inte. Så Christian fick gå och värma vetekudden och så fick jag knöka den under nacken på nåt vänster. Efter ett tag började det så sakta domna bort lite...
Lyckades vända över mig på höger sida och försiiiiiiktigt, försiiiiiiktigt sätta mig upp. Helt yr i bollen var jag efter allt detta!

Sen gick jag in i duschen och väl där tog det ca 45 minuter att bara skölja ur schampoot då det gjorde asont att lyfta armarna. Suck! Det får man för att man försöker vara redig och putsa fönstrena! Sträcker sig i ryggen! Skit!

Lunchade med Christian, mamma, Jonas, Josefine och Hasan sen. En smarrig pizza på Lidköpings...mmm! Bästa pizzorna i stan och enda pizzerian som har riktigt stark sås! Gött!

Fick av mamma diklofenak och alvedon som jag tog när jag kom hem... Har gjorde verkan ett tag nu och det är så himla skönt!! Gud välsigne diklofenak säger jag!!

Om ett par timmar ska vi åka och kolla på fotboll. Rackeby möter Örslösa hemma. Härligt!! Tänk om dom vinner ikväll med! Då blir det 5e raka vinsten! Wiiiiiie!!!

Synd bara att inte Christian kan vara med.... Förra matchen tog han ett gult kort för att bli avstängd den här matchen och således bli av med sina varningar och kan börja om. För han kunde ändå inte vara med idag för att han jobbar. "Nån måste se till så bensinen rinner!" // Christian

Naaae, nu är jag sugen på cola! Tur att man har en pojkvän som tar hem utgångna prodykter (som Farbror Barbro skulle säga!) och förser sin flickvän med cola light! Nice!

Take Care!

0 kommentarer: