Happ happ, här sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18.40 så vi kan dra oss mot
fotbollen! Det regnar ute men är ändå lite sol...typiskt åskväder men lite för kallt va??
Tyckte iallafall det var grymt kallt när vi gick till och från skolan idag.

Skolan är slut för den här veckan! Gööött!!!
Imorrn ska jag sätta mig med fördjupningsarbetet i psykiatri. Låter kanske inte så vidare roligt tycker ni, men det är det!! Som julafton för mig!
Äntligen får jag pyssla med innehållsförteckning, syften och fotnoter! Mathilda like!

Fest i helgen hoppas jag också på! Eller vad säger alla???!!
Och då menar jag alla den här gången! Inget fjantigt bakfull-från-igår eller tänkte-bara-ta-det-lugnt-den-här-helgen!
Kom igen nu partypeople! Vart tog Lidköpings FestElit vägen?? (Jag vet...den dog efter gymnasiet, men ändå!)

Nä, nu ska jag dra på mig ett par strumpbyxor under jeansen, borsta till håret och slänga i mig en macka! Sen ska Rackeby mangla Söne jämns med marken! YES!

Take Care!

0 kommentarer: