Haha, jag läste nyss lite inlägg på Kissies blogg! Nog för att hon är en fjortis utan dess like med sina upptryckta bröst och platinablonda hår och rosa läppar, men hon är ändå underhållande!
Där har vi en tjej som inte är rädd för att provocera! Hon säger rakt ut vad hon tycker och skiter fullständigt i vad andra säger om det.
Det roliga med henne tycker jag är att hon går på allt och alla. Blondinbella under sin tid då hon försökte provocera, gick ju bara på dom som inte har lika mycket pengar som hon. Kissie går på alla. Haha!

Det inlägget jag fastnade för var det hon skrev om unga mammor. Haha, "får emos verkligen skaffa barn?!" Vilket ramaskri det blev bland kommentarerna! Moahaha! Älskar det!

Speciellt då folk inte förstår att hon skriver sånt enbart för att göra oss upprörda! Kul är det iallafall! Jag diggar tjejen! Hon växer ju upp en dag hon också! (Även om hon borde kommit en bra bit på väg då hon trots allt är 18!) Hehe.

Men nog om det nu!

Christian kom hem från jobbet förut... Hade hade med sig glass!!! Mayan Mystic. Mmmm, han vet precis hur man ska göra för att få en fönsterputsande flicka glad! Hihi.

Näpp, nu ska jag se om köttsoppan har kylt ner sig så ska den in i kylen!

Take Care!

2 kommentarer:

Terese sa...

Kissie är en underhållning för sig. Hon är så..... självkonfliktad (är det ett ord) så det inte finns. Men skrattar högt, det gör man!

Ellinore sa...

Tackar så mycket! Kram