Här sitter jag och bara softar...Somnar snart tror jag. Var grymt trött imorse! Väntar på att Christian ska komma hem från jobbet. Han slutar klockan fyra så han kommer väl om typ en halvtimme eller nåt.

Har varit i skolan idag och haft psykologi. Satt och lyssnade på en massa redovsningar... Blir lika irriterad varenda gång av nån anledning. Idag diskuterades bland annat att bikiniöverdelar till barn är sexistiskt och fel. Suck!! Återkom när dom börjar göra push-up-överdelar till barn, så ska jag reagera!

Om jag får en dotter kommer jag absolut låta henne ha bikiniöverdel. Har sett en jättesöt med Hello Kitty! Volanger och grejer...Så söt! Är det sexistiskt?? Nä, det är det inte tycker jag! Även om jag håller med om att dom inte behöver dem! Dom har ju inget att dölja så att säga, men det är ju gulligt!

Jaja, irritationen la sig iallafall när jag kom ut på stan och fikade med Petra!! Några minuter av den tjejen och livet är på topp igen! Hihi. Träffade Veronica också! Längesen jag såg dig i dagsljus! Hihi.

Ikväll blir det fotboll! Rackeby möter Söne! Mmmmm, fotbollslår, muskler och fina vackra kapningar..... Det ni, Jennifffer och Elindidilidiii, det vore allt nåt! Moahahaha!

Nääe, nu ska jag antingen ta tag i disken eller slumra en stund.....We'll see!

Take Care!

0 kommentarer: