Har suttit här och kikat på debatten som Christoffer vad med i imorse! Riktigt bra faktiskt! Kolla själva: http://svtplay.se/v/1566119/gomorron_sverige/eu-debatt_om_bluecard_eu-skola?cb,a1366518,1,f,102831/pb,a1366516,1,f,102831/pl,v,,1566258/sb,p102831,1,f,-1

Inte vidare vackert väder ute får jag säga. Ösregnade förut och var helt mörkt på himlen. Mysigt? Njäe.

Christian kom hem nyss och var helt klibbig för det är så kvavt. Hoppas det inte blir åska bara nu när det är fotbollstime ikväll.

Var framme på stan förut... Hela Lidköping var på stan kändes det som. Och jag som har en fobi mot barnvagnar ute bland mycket folk hade det inte lätt. Haha. Jag och mamma tänkte kika på Mums-Mums Zelmerlöööv men det var så mycket folk så vi gick och fikade istället.

Jag stillade ju mitt Mums-begär i Globen senast. Hihi. Sen knatade vi runt på stan och jag köpte ett par nya skor. Mina älskade svarta tygskor har spruckit på sulorna så jag var i desperat behov av ett par nya. Blev ett par tygskor den här gången också fast ett bättre märke och vita!! Nice!

Nä nu ska jag fixa till lite mat här! Korv, potatismos och sallad! Finfint!

Petra och Linda, mina fotbollsdarlings, ikväll gäller det!!!!!!

Take Care!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

åhhh vilken fin bloggdesign... verkligen du! hihi