Ibland, och särskilt nu i sommartider, så saknar jag min smala tid från gymnasiet! Inte för att jag anser mig direkt överviktig, men när man kollar på bilder och kläder från den tiden...åååå, då saknar jag det!

Kikade förut igenom lite kläder i garderoben. Hittade bland annat en jeanskjol som nu skulle passa perfekt runt mitt ena lår! Moahaha.

Naa, efter mina härliga sjukdomar halsfluss och körtelfeber, då var jag sjukligt äckligt smal! Fy fy! Det tyckte jag inte om alls! Så det är inte det jag saknar, men att komma i klänningar som dom här två underbaringarna:






Åååh, är bara så otroligt kär i dom! Nääe, får allt ta tag i det här nu, det går bara inte längre. Att det ska vara så svårt?! Kan man inte bara ändra om allt? Äckliga bönor och linser och skit är onyttigt och innehåller alldeles för mycket socker. Medans choklad, chips och pizza är det nyttigaste som finns och innehåller massor av vitaminer? Visst låter det bra?

Nä, nu får jag sluta drömma! Christian kommer snart hem och jag ska pussa sönder honom! Har längtat som en gnu!

Han var och klippte sig förut idag. Blev sååå snygg! Mmm, snyggast norr om Varberg!

Vill ni höra en söt historia?? Vare sig ni vill eller inte så får ni en ändå:

Igårkväll skulle vi kolla på filmen "Gomorra" (jag hade tjatat om att se den) så Christian lånade hem den! Myste till det i soffan och började kolla. Efter typ 10 minuter insåg jag att jag inte fattade nåt och jag började bli sååå trött. Så jag stensomnade.

Vaknade kanske en timma senare av att Christian lyfte upp mig och bar mig till sängen. "Det är skönare för dig att sova i sängen" sa han. "Din nacke låg helt vriden ju och du får ju ont i nacken ibland"

Mwaaa, världens sötaste kille eller vad?? Fyra år tillsammans och fortfarande gör han precis som han gjorde när vi varit tillsammans i bara en vecka! Underbar! Jag älskar dig!<3>

Nä, dags att sluta babbla och fortsätta glo runt på Nelly's hemsida!

Take Care!

3 kommentarer:

Emma sa...

Du är fin som du är! :) Falukorvstipset ska utövas nästa ggn det blir tillfälle, jag looovar ;) Kram

malin sa...

hehe jag tycker också att nyttiga och onyttiga saker borde "byta plats" med varandra! ;)

Emilia sa...

Naaaaw va sött gjort! :D