Ja nu sitter jag här och printar lite på mitt demens-arbete. I senaste laget kan man tycka, men jag har gett mig fan på att få klart det innan helgen är slut! Får väl se om det går. Hihi.

Haft en mysrysig dag idag! Varit ute i skog och mark med delar av familjen. Vi åkte ut till Rackeby för att plocka liljekonvalj! Så vi brötade fram till vårat gamla hus! Åååå, saknar!! Vi konstaterade att det inte är nån höjdare att det bor andra i vårat hus. Känns jättekonstigt och så fel! Men men...så är det!

Gick upp i skogen och fikade! Jätteskönt var det! Och pappa var våran personlige narr och spelade på grässtrå! Moahahaha! Insiderhumor! Inte lätt att förstå. Familjen Andersson har sina egna små skämt!
Sen gick vi och plockade på oss lite gräslök! Ett strå var gott, dom andra smakade ingenting! (Det var bättre förr!) Sen knatade vi in i lagården, eller rättare sagt så knuffade min hemska gravida syster in mig! Elak!! Hehe.

På dörren in till ladan så hade bland annat Jonas och Josefine skrivit sina namn. 1992 hade Jonas skrivit sitt... 17 år sedan!! Och pappas namn hade han skrivit dit 1969!! Haha, så kul att se! Så vi var ju tvungna att skriva våra namn nu! Jag ritade ett vackert mumintroll också!
Vi sa det att om 17 år ska vi ta dit våra barn så får dom stå och glo på våra fina namnteckningar! Dom kommer säkert vara mycket intresserade och imponerade! Haha!

Sen fick mamma äntligen plocka sina kära blommor. Dom står här nu och luktar så gott! Så det var en mycket mysig eftermiddag det här!

Nu sitter jag vid datorn och det kliar överallt på min kropp! Det måste vara miljoner fästingar! Usch! Ska nog slänga mig i badkaret en stund tror jag bestämt! Ja, så får det bli!

Ha det så bra alla!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det:) puss på dej
veronicagerding.blogg.se