Idag har känts som en riktigt härlig och bra dag! Jag gick upp tidigt idag! Eller ja, tidigt för att vara Mathilda iallafall: halv nio! Det ni! Annars lever jag efter filosofin att före halv elva finns inget vettigt att hämta!
(Du får inspirera mig lite mer, Jana!! Vill ha din dygnsrytm!) Hihi.

Iallafall så masade jag mig upp och åt frukost och satt sen och pluggade. Gick riktigt bra trots att Christian inte har Word på sin dator utan bara Word Pad... Det suger åsneröv!! Men jag ska skicka allt till min mail sen och fixa det på mamma och pappas dator istället. Min dator har ju ett icke fungerande tangentbord! Men det skulle snälle Hasan kika på sa han! Sicken toppengrabb!

Sen skulle jag ringa min timanställningschef för att kolla hur man ska göra betygen sen när jag är klar med skolan. Är ju utbildad undersköterska då och det betyder löneförhöjning!! Wiii! Tjänar mer än Christian! Moahahaha!

Men våran telefon cepade sig och funkade inte! Grrr! Så jag mailade istället och det gick lika bra det! Så 11e juni ska jag dit och lämna mina betyg! Nice!

Sen lagade jag mat! Fiskgryta med morötter, potatismos och sallad! Yammie! Christian kom hem och frågade om jag fjäskade för nåt... Igår städade jag ju hela lägenheten och bakade en kladdkaka tills han kom hem. Och nu fick han smaskig mat som inte är bränd trots att jag har lagat det! Hihi. Du är för go!

Men Christian hade ju glass med sig hem...så frågan är vad han fjäskade för! Han vet ju att för en Mayan Mystic gör jag det mesta! Hihi.

Har känt mig riktigt riktigt glad idag! Har lite planer på gång nämligen! Hihihihi. Men det ska vi inte prata om nu! Hehehehehehee.

By the way, nån som har kikat in dom grymt snygga skorna från Friis & Company som Blondinbella ska sälja på Bellme i veckan?! Vill ha vill ha vill ha!!! Kostar egentligen 800 kr men på hennes sida kostar dom bara 400. Är sååå värt det, men jag vet inte... Får suga på det!

(Och jaaaa, jag är kanske en galning som läser hennes blogg och som stödjer hennes ekonomi genom att handla från hennes företag! Men det skiter jag i! Skorna är snygga och jag vill ha dom!)

Senare så kommer Niklas och Linda hit och ska kika på fotbollen. Final CL så grabbarna är ju taggade till tusen! Dom började till och med träningen tidigare för att hinna hem i tid! Pojkar!!

Jeje, Linda är ju med så kvällen är räddad! Görel och Tabita är i farten! Hehe!

Nu ska jag gå och dricka vatten! Shit vad törstig jag blev!

Take Care!



0 kommentarer: