Happ happ, nu sitter jag i soffan igen! Nyduschad och fräsch! På mig har jag min svarta klänning från American Aperell, blommig kort kjol från H&M och svarta leggings. Fint men ändå lite ledigt på nåt vänster. Måste ju vara lite fin inför Eurovision ikväll!! Wiiiie! Ska bli roligt!

Grabbarna laddar här genom att sitta en halv meter från tv:n i varsin fåtölj och spela fotboll på x-box. Dom två musketörerna, eller vad säger du Linda (Görel)??? Hehe.

Ölen står på kylning och så gör även ett par cider till mig. Får inte dricka mycket ikväll då jag tog en diklofenak imorse. Inte bra att mixa det där. Får man vara försiktig med.

Nacken är by the way mycket bättre. Det gör fortfarande lite ont om jag vrider huvudet i konstiga vinklar men inte alls som igår. Jätteskönt! Man blir helt handikappad när nacken är knäpp. Har mycket hellre ont i foten eller nåt.

Hur går det för Malena ikväll då tror ni??

Jag hoppas på att hon vinner men jaa...det var ju exakt 10 år sen Sverige vann sist så faan vet. Men det vore ju riktigt kul isåfall: Malena vinner 10 år efter Charlotte Perelli. Hihi. Hoppas hon iallafall kommer på en så fin plats så vi slipper kvala in nästa år. Så fruktansvärt tråkigt.
Jag vill iallafall åka och se Malenas konsert i sommar! Så fort jag fått schemat för sommaren så ska jag kolla hur jag jobbar den 25e juli. Vill så gärna se konserten på Skansen, det vore kul! Jeje, får väl se!

Näe, nu tror jag att jag ska sörpla i mig en cola light! Gött som fan!

Ha en bra schlager-kväll ni som ska kolla! Ni andra.....stick och brinn!

Take Care!

0 kommentarer: