Kände att förra inlägget blev så fruktansvärt frustrerat att jag får ta och slänga in ett till som inte är fullt så späckat med irriterade känslor på Riksbyggen! Hihi.

Vad har hänt idag då?? Joo, inte mycket! Kunde ju som sagt in följa med och fika, så det blev så att jag parkerade mig i soffan och lät Christian serva mig! Eller ja, han värmde vetekudden en gång, fixade soppa och masserade in Voltaren-gel på min onda nacke/axel/rygg. Men det var snällt gjort! Puss på dig, Foofie!<3

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till dom och fikade! Christian började jobba klockan fyra och kände inte för att sitta hemma själv heeela kvällen.

Mamma och pappa håller på och gör om i köket. Allt är utrivet och upp ska nya luckor, spis, kyl, frys, fläkt, kakel och golv! Det mesta börjar komma på plats nu. Idag fick dom upp spottar i taket! Snyyyyyggt! Barnslig som jag är tycker jag det är fantastiskt roligt att dimma ljuset! Hihi.
Det kommer bli grymt snyggt när det är klart! Även om resten av nedervåningen är ett bombnedslag just nu! Hehe.

Näe, dags för nåt att äta! Hungrig som en gnu!

Take Care!

0 kommentarer: