Här sitter jag nu på min favvoplats i soffan; mittemellan dom båda dynorna! Haha, jag vet! Jag är galen men jag älskar att sitta där!
Är proppmätt efter en kväll hos storasyster! Vi firade Hasans 30:årsdag med smörgåstårta, rabarberpaj och lite chips och godis efteråt. Mmm, det var jättegott! Detta missade Christian bara för att han inte ville missa en grabb-kväll med fotboll, biljard och vad annat ni pojkar sysslar med.
Men Jossan var snäll och skickade med en smörgåstårtbit hem till honom!

Hasan ska hjälpa mig med designen på min blogg förresten! Hääärligt!! Min är ju så förbenat tråkig! Är väl typ den enda i hela bloggvärlden som inte har pimpat min sida lite extra. Men det lovade han att han ska hjälpa mig med.

Som jag sa; han kan få mitt inloggningsnamn och lösenord och så kan han sitta och fixa och trixa så mycket han vill! Hihi. Han har ju fått till Josefines blogg jättefint: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com/

Happ, vad har hänt idag då... Inte mycket. Christian har jobbat hela dagen så jag har hållit på med husmorssysslor här hemma. Diskat, plockat iordning, kokat disktrasor och disksvampar (koka i två-tre minuter och alla bakterier försvinner! Disktrasan håller i flera veckor!) och gjort rent filtret i köksfläkten...om ni förstår vilket jag menar. Hehe.

Imorrn är det en ny dag. Kanske blir en sväng på stan som vanligt. Alla är lediga imorrn utom Christian, fast han börjar inte förrän vid fyra tror jag. Så vore trevligt att hitt´på nåt!

På fredag är det fotboll som gäller! Rackeby möter Lidan. Det ska bli kul! Hoppas sååå att dom vinner! Det bara måste dom göra!!
På lördag hoppas jag på fest! Men svårt att få ihop till nån fin förfest då Petrapinglan och co. ska på inflyttningsfest. Men jag hoppas att Linda är sugen! Och kanske Veronica och co.?? Får kolla runt lite! Är som sagt på partyhumör!!

Men nu ska jag kolla klart på "The Village" och sen krypa ner i sängen!

Take Care!

0 kommentarer: