Ojojojoj, vad duktig jag har varit idag! Städat, diskat, dammsugit och torkat golv! Mycket nöjd med mig själv måste jag säga. Skulle ju dock ha pluggat, men får ta det imorrn. Christian jobbar ändå dag så kanske ska gå upp samtidigt som honom och få nåt gjort tidigt så jag kan strunta i det sen?? hmm...den får jag suga på!

Var det nån som såg "Solsting och snedsprång" igår förresten?? Gud vad jag skrattade! Egentligen borde dom göra en hel uppsättning med bara Dag-Otto. Han är ju underbar!! Att det blir så roligt bara för att man inte kan säga bokstaven R! haha! underbart!!

Nu funderar jag på att plocka på mig en morot och lite blomkål att mumsa på. Har blivit en liten drog för mig det där... Hehe. Så gott! Och nyttigt...icke att förglömma!

Är sugen på att festa på fredag! Christian jobbar ju sin mördarhelg, vilket innebär lördag kväll och söndag dag. Så lördagen är ganska körd. Tänkte efter fotbollen på fredag! Är det nån som är sugen????? Come ooon!

Nu ska jag fortsätta kolla på "Gränsbevakarna Australien".

Take Care!

1 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag har fest här på lördag som du kan åka på ju..?!