Haha, började blogga förut men precis då kom Christian hem och vi skulle åka och handla så det blev inget. Men sitter jag här iallafall! Tittar på mina två nya fina rosa blommor! En mörkrosa och en ljusrosa. Bara att våran lägenhet inte ser ut som mitt rosa-vita flickrum så betyder inte det att inte färgen finns kvar inom mig!! Hihi. Älskar den!

Pantade alla burkar och flaskor och slängde glas också. Duktigt värre! Fick ihop ca 80 kronor på panten! Nice! Hade fått ännu mer om inte Christian envisats med att dricka öl importerad från Tyskland! Hehe. Men men, det gjorde en del på kvittot iallafall.

Så nu är kylen, frysen och skafferiet påfyllt med maaat. Christian köpte en fryst fläskfilé som jag har skrattat åt ett bra tag nu.... Den är sååå ful! Moahahaha!

Nu är grabben och tränar och jag sitter här. Ska strax gå ut och röra ihop min Fresh Island-dip, bryta fina blomkålsbitar och sliza upp morötter! Det ska bli dip framför "Solsting och snedsprång" nu om en halvtimma! Mys med mig själv!

Återkommer kanske senare ikväll, annars imorrn!

Take Care!

1 kommentarer:

Emma sa...

Fresh Island dippen äger!!! ;)