...söker jag tröst i andras motgångar.

Ett roligt talesätt eller stämmer det faktiskt? När en person du tycker riktgt illa om är deppig eller har fått sämsta möjliga betyg på ett prov, växer inte du en smula då?
Tycker inte du då att du är liiiiite liiiite bättre?? Jag är iallafall en sån person. Om det gäller nån som jag verkligen inte gillar.

Jao...det stod jag och funderade på förut när jag diskade...jag har alldeles för mycket fritid. Hihi.

Nu är klockan halv tio och jag tycker att tiden borde gå fortare så Christian kommer hem snart! Saknar honom. Har lusläst intervjun hur många gånger som helst och jag är så stoooolt över honom! Han var verkligen hur stark som helst under den hemska tiden! Även om man inte kan vara Stålmannen 24 timmar om dygnet! Det är i högsta grad tillåtet att bryta ihop.
Men han var verkligen superstark! Älskar dig, sötnos!<3 Du och jag för alltid!

Hmm...sitter här och lurar på om jag ska tjuvstarta med glassen........

Take Care!

1 kommentarer:

malin sa...

hihi ja det är en härlig känsla!
man blev ju som ett barn i en godisaffär när man kom in och började talla på alla klänningar ;)
kram!