Ojojoj, här hade det dammat igen alldeles! Hehe. Men har varit uppptagen av att plugga inför provet i psykiatri som vi ska ha imorrn. Inte kuuul, inte kuuuul, som WOW-Jocke skulle ha sagt! Hihi.
Men nu har jag pluggat hela dan och känner att det får räcka. Det går inte in mer i huvudet. Räcker det inte får jag väl komplettera då. Inte hela världen när det bara är ett G-prov. Men jag tror det ska räcka!

Festen i lördags var jätterolig!! Var som sagt torrt på kill-fronten men vid tio så damp det in fler! Hehe, så Jonas och Christian fick sällskap! Jätteroligt att festa med Veronica och co igen!! Saknat dig, gumman!

Var kul på Stadt med! INte så mycket folk, me like! Hatar när det är fullproppat så man får be om ursäkt för att man finns när man ska gå nånsans.

En nice helg som avslutades igår med fotboll! Rackebys B-lag fick stryk med 6-3. Men Christian var lika bra som vanligt! Min kille det!<3<3

Näe, jag är ledsen men det får bli såhär kort idag! Är jättetrött och måste sova om jag ska orka ha prov 08:15 imorrn!

Så skänk mig, Elin och Jennifer (lerskiffer) en liten tanke imorrn!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

har saknat dej med gumman<3 alltid lika roligt att festa med dej:)
puss
veronicagerding.blogg.se